Τεχνική Υποστήριξη

H Πειραιώς Direct Solutions φροντίζει να βρίσκεται πάντα στην αιχμή της τεχνολογίας ώστε να μπορεί να ανταποκρίνεται στις σύγχρονες απαιτήσεις και ανάγκες των πελατών της.

Η Τεχνική Διεύθυνση της εταιρείας μας θέτει ως πρωταρχικό της μέλημα την ασφάλεια και την υψηλή διαθεσιμότητα των συστημάτων και των εφαρμογών μας, προκειμένου να εξασφαλίσει τη συνεχή και αδιάκοπη (24x7) λειτουργία των υπηρεσιών μας. Τα προϊόντα μερικών από τις παγκοσμίως πρωτοπόρες εταιρείες, όπως είναι η Avaya και η Genesys, έχουν επιστρατευθεί για την υποδοχή, δρομολόγηση και εξυπηρέτηση των κλήσεων.

Το σύστημα αυτόματης εξυπηρέτησης πελατών βασίζεται στο Genesys Voice Portal (GVP). Με το GVP οι πελάτες μας έχουν τη δυνατότητα να εκτελούν συναλλαγές μέσω του Phone Banking καθώς και να ενημερώνονται για τα στοιχεία των πιστωτικών τους καρτών. Ο συνδυασμός των παραπάνω δίνει μοναδικές δυνατότητες όπως φωνητική αναγνώριση, ταυτοποίηση πελάτη, Call Blending, Click 2 Call και υπηρεσίες Concierge.

Το πελατοκεντρικό σύστημα (CRM) έχει αναπτυχθεί εσωτερικά και έχει εγκατασταθεί σε όλα τα Contact Centers του Ομίλου της Τράπεζας Πειραιώς στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Πλαισιώνεται δε από ένα in-house Case Management System για τη καταχώρηση, αποστολή και διαχείριση υποθέσεων πελατών.

Οι υποδομές και τα συστήματα στηρίζονται σε προϊόντα Cisco, Dell και EMC ενώ σύγχρονες εφαρμογές της Microsoft και της Symantec διευκολύνουν τις εργασίες των επιμέρους τμημάτων.

Η Ομάδα Ανάπτυξης Εφαρμογών διαθέτει όλα τα εργαλεία ενός σύγχρονου και ανταγωνιστικού Software House. Με τις πλατφόρμες ανάπτυξης εφαρμογών της Microsoft και με εργαλεία ανοιχτού λογισμικού (Java), η Ομάδα Ανάπτυξης Εφαρμογών συνεχώς διευρύνει τις δυνατότητες της καθώς και τα πεδία δραστηριότητας της.

Τέλος η Ομάδα Διοικητικής Πληροφόρησης (MIS) αναπτύσσει σε συστηματική βάση, δομές και αναφορές για τη συγκεντρωτική και αναλυτική πληροφόρηση όλων των διοικητικών επιπέδων.

Μερικοί από τους συνεργάτες μας:


Τεχνικές Υπηρεσίες

Παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών σε λειτουργικά και τεχνικά θέματα προς εταιρείες που βρίσκονται στη διαδικασία δημιουργίας ή αναδιοργάνωσης του δικού τους Contact Center. Οι υπηρεσίες περιλαμβάνουν:

  • Λειτουργική και τεχνική ανάλυση βάσει αναγκών
  • Δημιουργία business plan
  • Εντοπισμός λειτουργικών αδυναμιών και προτάσεις βελτίωσης
  • Δημιουργία και καταγραφή διαδικασιών

Για περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με τις προσφερόμενες υπηρεσίες, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω e-mail στο info@pds.gr, ή καλέστε μας στο 0030 210 3898990.