Υπηρεσίες Κλήσεων

  • Εξυπηρέτηση πελατών
  • Ενημέρωση πελατών
  • Τεχνική υποστήριξη
  • Διαχείριση παραπόνων
  • Υποστήριξη διαφημιστικής καμπάνιας
  • Διενέργεια συναλλαγών
  • Πωλήσεις
  • Έρευνες αγοράς
  • After sales υποστήριξη πελατών
  • Έρευνες ικανοποίησης πελατών
  • Διακράτηση πελατών

Οι υπηρεσίες υποδοχής κλήσεων προσφέρονται 24 ώρες το 24ώρο, 365 ημέρες το χρόνο.


Παροχή εκπαίδευσης

Παροχή εκπαιδευτικών υπηρεσιών προς τρίτους:

  • Εντοπισμός εκπαιδευτικών αναγκών
  • Σχεδιασμός, δημιουργία και διενέργεια εκπαιδευτικών προγραμμάτων με θέμα την εξυπηρέτηση πελατών, προσαρμοσμένα στις εκάστοτε ανάγκες των πελατών μας.
  • Follow-up Training
  • Team-Leader Coaching

Για περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με τις προσφερόμενες υπηρεσίες, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω e-mail στο info@pds.gr, ή καλέστε μας στο 0030 210 3898990.