Η Εταιρεία μας

Η Πειραιώς Direct Solutions πήρε τη σημερινή της μορφή μετά την απορρόφηση του κλάδου παροχής υπηρεσιών τηλεφωνικής και ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης της εταιρείας Piraeus Direct Services στο πλαίσιο της ενδυνάμωσης της ψηφιακής στρατηγικής της Τράπεζας Πειραιώς και έχει πολυετή εμπειρία, που μετρά ήδη από τον Απρίλιο του 2000, στην παροχή υπηρεσιών υποδοχής και πραγματοποίησης κλήσεων-sms-email-chat σε πελάτες ή υποψήφιους πελάτες, του Ομίλου της Τράπεζας Πειραιώς και ευρύτερα σε μεγάλες επιχειρήσεις και οργανισμούς που προσανατολίζονται στην ποιοτική εξυπηρέτηση και υποστήριξη των πελατών τους.

Παράλληλα, η τεχνογνωσία και η εμπειρία που έχουμε αποκτήσει τα τελευταία χρόνια, σε συνδυασμό με τον κομβικό μας ρόλο στη δημιουργία των Call Centers σε επτά θυγατρικές τράπεζες του Ομίλου της Τράπεζας Πειραιώς στο εξωτερικό, μας προκρίνει ως έναν από τους κορυφαίους παρόχους συμβουλευτικών υπηρεσιών της αγοράς σε λειτουργικά και τεχνικά ζητήματα Contact Center.


Το Όραμά μας

Να προσφέρουμε Μοναδική Εμπειρία στους Πελάτες μας θέτοντας τα Πρότυπα στην Εξυπηρέτηση Πελατών μέσα από τη συνεχή Βελτίωση των Υπηρεσιών μας και την Ανάπτυξη των Ανθρώπων μας.

Άμεσος στόχος μας είναι η ικανοποίηση των πελατών μας με την ποιότητα, την πληρότητα και την ποικιλία των προϊόντων-υπηρεσιών μας, εξασφαλίζοντας με αυτό τον τρόπο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε ένα μεταβαλλόμενο περιβάλλον.

Προς αυτή την κατεύθυνση, η Πειραιώς Direct Solutions έχει εγκαταστήσει και εφαρμόζει Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας (Σ.Δ.Π) πιστοποιημένο σύμφωνα με τις απαιτήσεις του προτύπου ISO 9001:2015. H πιστοποίηση πραγματοποιείται από τον οργανισμό TUV NORD CERT, μέσω της TUV Hellas, το μεγαλύτερο φορέα επιθεωρήσεων - πιστοποιήσεων στην Ελλάδα, επιβεβαιώνοντας την αρτιότητα και την αξιοπιστία του συστήματος και των διαδικασιών που εφαρμόζει η εταιρεία μας.

Τέλος, στα πλαίσια των ενεργειών μας για τη διασφάλιση της διαθεσιμότητας, ακεραιότητας και εμπιστευτικότητας των πληροφοριών που διαχειριζόμαστε, η Πειραιώς Direct Solutions έχει πιστοποιηθεί σύμφωνα με το πρότυπο ISO 27001:2005 Information Security Management System


Οι Διακρίσεις μας

The CRM Grand Prix 2000, Small Customer Service Call Centers: 1η θέση

The CRM Grand Prix 2001, Large Customer Service Call Centers: 1η θέση
"Οι πρωταθλητές: 10 επιχειρήσεις όπου αξίζει να δουλεύει κανείς" 2003: 2η θέση στην Ελλάδα και ανάμεσα στις 100 καλύτερες εταιρείες της Ευρώπης
"Great Place to Work" 2007: Ανάμεσα στις 20 καλύτερες εταιρείες στην Ελλάδα με το καλύτερο περιβάλλον εργασίας
The CRM Grand Prix 2007, Large Customer Service Call Centers: 2η θέση
The CRM Grand Prix 2008, Large Customer Service Call Centers: 2η θέση
The CRM Grand Prix 2012, Large Customer Service Call Centers: 2η θέση
The CRM Grand Prix 2018, Large Customer Service Call Centers: 3η θέση [1o σε Τραπεζικά Call Centers]

Παράλληλα, από την έναρξη της λειτουργίας της Υπηρεσίας Winbank Internet (e-banking) και μέχρι σήμερα, η Πειραιώς Direct Solutions ανέλαβε την 24ωρη τεχνική υποστήριξη των χρηστών της και συνέβαλε με την ποιότητα των υπηρεσιών της στις διαδοχικές εγχώριες και διεθνείς διακρίσεις της Winbank.


Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη

Στην Πειραιώς Direct Solutions, δραστηριοποιούμαστε ενεργά στα πλαίσια της ευαισθητοποίησης σε κοινωνικά και περιβαλλοντικά θέματα. Έχουμε δημιουργήσει τη δική μας ομάδα εθελοντισμού «Μαζί μπορούμε περισσότερα» και μέσω αυτής συμμετέχουμε σε δράσεις. Κάποιες από τις ενέργειες στις οποίες έχουμε συμμετάσχει είναι η υποστήριξη σιτισμού αστέγων, ο καθαρισμός παραλιών και η δωρεά ηλεκτρονικού εξοπλισμού (Η/Υ και περιφερειακά) σε σχολεία και ιδρύματα.

Στην Πειραιώς Direct Solutions, εναρμονιζόμενοι με την περιβαλλοντική πολιτική του Ομίλου της Τράπεζας Πειραιώς, έχουμε ως στόχο τη μείωση των επιπτώσεων της λειτουργίας της εταιρείας μας στο περιβάλλον και για αυτό εφαρμόζουμε προγράμματα περιβαλλοντικής διαχείρισης. Συγκεκριμένα, συμμετέχουμε στην ανακύκλωση χαρτιού, λαμπτήρων και ηλεκτρικών στηλών. Ακόμα ανακυκλώνουμε το 100% του τεχνολογικού εξοπλισμού που δεν μπορεί πια να χρησιμοποιηθεί. Στο κτίριο που μας φιλοξενεί έχουμε εγκαταστήσει τεχνολογία για την εξοικονόμηση ενέργειας (φωτοκύτταρα, κλιματισμός κ.λπ.) και επιλέγουμε την αγορά τεχνολογικού εξοπλισμού υψηλής ενεργειακής κατηγορίας για την κάλυψη των αναγκών μας.

Όλοι μαζί προσπαθούμε να δημιουργήσουμε τις βάσεις για μια περισσότερο βιώσιμη κοινωνία και ένα καλύτερο μέλλον.


Οικονομικές Καταστάσεις

    Ετήσιες Οικονομικές Καταστάσεις
  • 2016

    Συνοπτικά Οικονομικά Στοιχεία
  • 2016

    Ετήσιες Οικονομικές Καταστάσεις
  • 2017

    Συνοπτικά Οικονομικά Στοιχεία
  • 2017